Sunday, May 22, 2011

How To Make Facbook Yang Lembab Jadi Laju??

 assalamualaikum n salam umat sejagat..miahahaha...aku bawu abes jawab paper fizik 1 dan 3...gilaaaa cooolll...miahahaha...ok-ok..besa la kan..sebelum masuk isi kena ada muqaddimah dulu kan...muqaddimah blog aku ni mesti yang merapu dulu.......hahahaha...wat eva...

ok-ok...hampa dapat ghasa dak apa yang aku ghasa??    tak ghasa pon?? hampa saja arrr...miahahaha...aku dok ghasa FB semakin memberat dan melembab...bahasa x bleyh blah...miahaha...aplikasi KHAS hanya kepada para pengguna setia google BESI atau CHROME..COPPER ke MAGNESIUM ke CALCIUM ke..tak boleyh..mintak maaf yer...ngee~~

ok ni antara yang berlaku bila install mnatang ni.......

                                           
                            miahaha..x der lagi dah peta-peta dunia yang melembabkan RAM anda yang sememangnya lembab 2...miahaha...

                                     
                         
  segala iklan yang meenjadikan RAM anda yang alah dengan mnatang-mnatang yang sememangnya mengalahkan hatta aku sekali pon..nyampah giler...silap klik trus masuk pic BOGEL...hampesss.. (-_-)      ok berikut adalah rangkaian sesawang ubat alergik bagi pengguna FB yang setia bersama google CHROME...sekali lagi k GOOGLE CHROME..MUSANG API ke PENJELAJAH INTERNET ke tak boleyh ok...harap maklum....miahaha...


                             klik sini ----->>>> UBAT ALAH KULAT

0 Pakat-pakat muhong:

Post a Comment