Wednesday, January 30, 2013

ICAM Go-Kart Championship

Assalamualaikum W.B.T.

Mencari timba si anak dara,
     Di bawah sarang burung tempua;
Salam sembah pembuka bicara,
     Selamat datang untuk semua.

Hai teman-teman! Apa khaber kalian? Sihat kayaknya yah, muehahaha! 

Ok, cerita pasal event go-kart yang berlangsung 4 hari yang lepas bertarikh 26/1/2013. Agak basi lah orang kata, tapi nak buat macam mana, sifat malas menguasai bagai pagar besi yang xlepuh dek semangat hangat-hangat taik belalang, serius!


Gambar rajah di atas adalah goodie untuk semua ahli kumpulan 17 di bawah tajaan DRB-HICOM, gua pun dapat la benda alah ni, kekeke!


Ni lah dia ahli kumpulan 17 beserta go-kart tersebut, gandingan yang mantap bukan? 


Ni pulak gambar waktu baru berlepas, kalau xsilap gua ada dalam 27 team kot semua sekali, kalau xsilap la.

Dalam mana-mana race mesti ada eksiden, so go-kart yang kununnya selamat ni pon boleh tahan eksidennya.

CONTOH :



Mamat tersebut dari kumpulan 27 bawah tajaan Volkswagen, terliuk lintuk lah beliau ketika kejadian kate ko. Beliau terbabas dan terpelanting beberapa meter ja dari gua, depan mata gitu, beliau berkeadaan sedemikian beberapa saat sebab trek sesak dengan pelumba-pelumba separa handal berkelajuan tinggi.

Kart team gua pun xterkecuali untuk terlibat dalam adengan aksi 18SG seperti di atas, cuma xterliuk lintuk macam tu la.


See~ Kepek semput kart tersebut.


Tahniah kepada para pemenang ketegori pelajar dan CEO.

Seriously, gua menaip ni tidak dalam mood berinspirasi, agak xberseni entry kali ni, haha!

Sekian, Assalamualaikum W.B.T.

0 Pakat-pakat muhong:

Post a Comment