Wednesday, January 16, 2013

Matahari Main

Hendak belayar ke Teluk Betong,
     Sambil mencuba labuhkan pukat;
Bulat air kerana pembetung,
      Bulat manusia kerana muafakat.

Assalamualaikum W.B.T

Hawau you gay? Ehh, bukan gay ke? Guy erk? Pedhuli hape aku, muehaha! Ehem, malu orang tengok.



Ok, hari ni gua nak berceretera pasal 'Matahari Main', apa? Gua cuma translate dari diagram kat atas ni ha. SUNPLAY, jadi la MATAHARI MAIN kan? Ahhhh! Salah xsalah belakang cerita la. 

Permasalahan benda alah ciut miut ni adalah harga dia. Kenapa? Sebab harga beliau langsung xkiut, terkentut gua dengar seller tu sebut harga dia kata ko. Harga dia boleh tampung makan minum gua selama seminggu, hebat bukan?

-Sunplay-
-Net Weight : 35g-
-SPF 130 PA+++-
-Price : RM34.90-

Ya Allah! Teberok gua nak bayor kate ko, nasib la kawan gua bankers yang berwawasan, lepas jugak bayar benda alah ni. Haih, apakan daya kulit sensitip ngalahkan gegurl nih, panas sikit masak + berlada la isi tangan, leher & muka gua yang iras-iras Aaron Aziz ni. Tapi xpe, sebagai bakal manager kumpulan gokart DRB-HICOM yang berdaya makmur ni, eloklah kiranya berkorban sikit (berkorbanlah sangat), tangan di bahu mata ke atas.

Tu saje la kot, ok la bebeh, Assalamualaikum W.B.T.

0 Pakat-pakat muhong:

Post a Comment